Friday, September 4, 2015

I Believe...

I believe I am good
I believe I like the weather today
I believe in God
I believe in my kids
I believe in my husband
I believe i need to do laundry
I believe in school
I believe in me
I believe I like food
I believe I like to shop
I believe I am already out of things so write
I believe in my husband
I believe learning is hard sometimes
I believe this is hard
I believe I am tired
I believe people mean well
I believe I love my church
I believe my church loves me
I believe in my family
I believe I like my animals
I believe I like to play board games
I believe I like to win
I believe reading is important
I believe in education
I believe I need to sharpen my pencil
I believe in naps
I believe I am thirsty
I believe I make mistakes
I believe it is ok to make mistakes
I believe we can learn
I believe that I will like this class
I believe in good
I believe in greatness
I believe everyone has a purpose
I believe everything happens for a reason
I believe I have faith
I believe I will learn
I believe in myself
I believe I am happy
I believe I am a good mother
I believe I am a good sister
I believe I am a good wife
I believe I am out of ideas
I believe I am out of time
I believe I am finished

No comments:

Post a Comment